niedziela, 29 maja 2016

#2 KONKURSY - CO O TYM MYŚLĘ ?

Siemanko ! :) Wróciłem aby napisać chociażby jeden post. Nie było mnie dlatego, że:
-muszę poświęcić czasu mojej dziewczynie :)
-mam dużo nauki
-treningi
Ale już nieważne. Myślę, że zrozumiecie mą nieobecność i nie będziecie się gniewać.
Tematem tego postu są internetowe konkursy, quizy itp. :)
A więc zaczynajmy :)

Okazuje się, że całkiem łatwo i prosto można wygrać konkursy internetowe. Nie te duże i na wielką skalę gdzie jest dużo etapów i jeszcze więcej eliminacji do przejścia, a po drodze jest miliony konkurencji. Piszę tutaj raczej o konkursach, gdzie trzeba coś polubić, udostępnić, napisać komentarz lub wyrazić swoją własną opinie na dany temat. Można wymyślić mem z śmieszną rymowanką i wygrać odzież, gadżety i suplementy. Zapraszam do czytania !





 Większość z was na pewno kojarzy Daniela Majewskiego i DEYNN, Daniel na swoim oficjalnym fan page'u zrobił konkurs. Zabawa polegała na wymyśleniu śmiesznej rymowanki na jego temat, treningów, diety, snapchata lub sponsora Trec Nutrition. Gdy wszedłem pod post związany z konkursem, to przeczytałem wszystkie komentarze. Na początku nie wiedziałem co wymyślić. Lecz po krótkiej, intensywnej chwili myślenia wpadłem na wspaniały pomysł z rymowanką która okazała się w dniu ogłoszenia wyników konkursów najlepszą. Bum ! Dzięki pomysłowości wygrałem bardzo fajny zestaw odzieży, gadżetów oraz suplementów !



A oto moje nagrody:


                   S.A.W 400g - Wildberry smak 10/10 rozpuszczalność 10/10 POLECAM


                                                        MULTIPACK SPORT 60kaps :)



 WHEY 100 - 1500g - Banan - Smak 8/10 rozpuszczalność 10/10 POLECAM

                       
                     BCAA HIGH SPEED - 600g - Cactus - Smak 7/10 rozpuszczalność 7/10








                                                          Mała nietrafiona nagroda :D

                                   
                                                                     Komplecik  :)

Podsumowując, aby zwyciężyć w prostych konkursach trzeba przede wszystkim zaskoczyć pomysłowością i wyróżnić się z tłumu. Inne podpowiedzi ? :) No to jedziemy ! :)
-sprawdzamy konkurencje (aby zrobić coś innego/lepszego niż oni)
-konkursy typu "WYŚLIJ SMS" skreślamy z góry, ponieważ bierze w nich udział bardzo dużo osób.
-korzystamy ze swoich atutów. Lubię wymyślać rymowanki, więc dla mnie to nie było trudne, więc nie stanowiło to dla mnie żadnego problemu.        


Do dzieła i powodzenia ! :D

Instagram : patryk_noworyta
Snapchat : hachim89


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz